Ana Canavarro, Docente do IPAM Porto, na 'Iberia Retail Show' /Ana Canavarro, Lecturer at IPAM Porto, at the 'Iberia Retail Show'

Nos dias 11, 12 e 13 de abril, a Alfândega do Porto, recebe a Palestra A imersão no Retalho – Storytelling, Inovação e Novos Conceitos de Loja-Experiência, integrada na Iberia Retail Show. On 11, 12 and 13 of April, Alfândega do Porto receives the lecture 'The Immersion in Retail - Storytelling, Innovation and New Concepts of Store-Experience', integrated in the 'Iberia Retail Show'.
  • Notícias
  • Ana Canavarro, Docente do IPAM Porto, na 'Iberia Retail Show' /Ana Canavarro, Lecturer at IPAM Porto, at the 'Iberia Retail Show'

Ana Canavarro, Docente do IPAM Porto, na 'Iberia Retail Show' /Ana Canavarro, Lecturer at IPAM Porto, at the 'Iberia Retail Show'

12 abril 2019

Nos dias 11, 12 e 13 de abril, a Alfândega do Porto, recebe a Palestra A imersão no Retalho – Storytelling, Inovação e Novos Conceitos de Loja-Experiência, integrada na Iberia Retail Show. On 11, 12 and 13 of April, Alfândega do Porto receives the lecture 'The Immersion in Retail - Storytelling, Innovation and New Concepts of Store-Experience', integrated in the 'Iberia Retail Show'.

Trata-se de um evento único em Portugal, que reúne no mesmo espaço marcas de referência, fabricantes e produtores nacionais e internacionais do setor do retalho.

No âmbito do capítulo publicado no livro Marketing Highlights, intitulado A Imersão no Retalho, da autoria da Docente do IPAM Porto, Ana Canavarro, a autora abordará a importância que a experiência e a imersão têm tido no mundo do retalho e das marcas, nos últimos anos, impactando os novos conceitos de lojas físicas. Os dias do retalho aborrecido chegam ao fim, à medida que as novas gerações (Millennials e Geração Z) procuram viver novas experiências e mundos fictícios, em detrimento do paradigma transacional centrado unicamente no produto/serviço.

It is a unique event in Portugal, bringing together in the same space reference brands, manufacturers and national and international producers of the retail sector.

In the scope of the chapter published in the book 'Marketing Highlights', entitled 'The Immersion in the Retail', authored by IPAM Porto's lecturer, Ana Canavarro, the author will address the importance that experience and immersion have had in the world of retail and brands, in recent years, impacting the new concepts of physical stores. The days of boring retail come to an end, as the new generations (Millennials and Generation Z) seek to live new experiences and fictional worlds, to the detriment of the transactional paradigm centered solely on the product / service.

More info>>

Portugueses reduzem número de presentes, mas planeiam gastar mais neste Natal
18 dezembro 2024
Ler mais
Universidade Europeia, IADE-UE e IPAM promovem a 19ª Semana Internacional
12 dezembro 2024
Ler mais

Share

Lisboa: +351 210 205 702Porto +351 220 280 502Online: +351 210 205 702